Pinhani-Beni aL

Yayınlandı: 7, Haziran, 2007 shirine tarafından Genel içinde
yorum
  1. MoRYeL dedi ki:

    bebişim benim bu şarkıyı biliyorsun değil mi neler neler anlattığını benim için… 😦

  2. shirine dedi ki:

    biLmezmiyim &:( zaten senin icin ekLedim bu Şarkıyı meleğim..

  3. MoRYeL dedi ki:

    bitanesim benim çok teşekkürler…

  4. büşra dedi ki:

    harika müthiş ötesi bir şarkı pinhani seni seviyorummmmmmmmmmmm müthiş bir şarkı yapmışınız

  5. gizem dedi ki:

    bu şarkı çok güzel dinlediğimde sanki beni anlatıo yapana helal diyorum vede bu şarkıyı çok öslediğim biricik aşkım yasine iletiyorum seni özlüyorum yasin……………

  6. fatoş dedi ki:

    bencede ya çok süper olmuş yapanın eline sağlık ah ah seni seviommmmmmmmmm işte unutmak mümkün deil

  7. deqles dedi ki:

    kızı sevdım o benımeyersem sevmemıs 😦

  8. deqles dedi ki:

    onu okadar cok sevdımkıı onun bızeyaptıgı kazıgı hec unutmucam bırdaha seversemm …….

Yorum bırakın